Bu Blogda Ara

5 Şubat 2011 Cumartesi

Mörvi'den 10 Puan: "Aşk Tesadüfleri Sever"

Pijamalarımı giymiş Hüner'le msn'de konuşurken. İnsan dedim, der ki Hüner: "Kızım kalk sinemaya gidelim, cumartesi akşamı evde ne işimiz var?" Aşk tesadüfleri sever'e gidicem mutlaka. Pehh dedi Türk filmi. Hüner'in bu cevabı üzerine öyle bir söz söyledim ki 19:50 Aşk Tesadüfleri Sever Büyülü Fener Seansında yerimizi aldık ve bu karar 120 saniyemizi aldı. 
Yalnız suuuper bir film. Hüner bile sevdi. Tabi şu an provoke etmeye başladı yavaş yavaş ama sevdiğini anladım tipinden. Ya bir kere Ankara caddelerini, sokaklarını, ünlü mekanlarını bir sinema filmin de görmek müthiş. Mehmet Günsur'a öldüm. Belçim rolüne net yakışmış. Ağla ağla öldüm ama çok da güldüm.
Yalnız böyle bir aşk bulmadan evlenmicem abi, tekrar ve tekrar söylüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder