Bu Blogda Ara

21 Ekim 2010 Perşembe

Kitaplarım geldi!

Geç oldu ama geldi. Kitapyurdu.com hız konusunda gerçekten çok başarısız. 10 gün falan oldu heralde kitaplarımı isteyeli. Bunun dışında sorunlu bir site değil. Zannediyorum Idefix biraz daha pahalı ama daha hızlı tedarik edip yolluyor kitapları. Aslına bakarsanız ben bu işi cidden ciddiye alan bir elektronik kitabevini 1 yıl içinde bekliyorum. O gelince kitapyurdu'nun da idefix'in de yüzüne bakmam.

Aldığım kitaplar:

  • İstediğiniz kişiye 8 dakikada nasıl evet dedirtirsiniz? (Kevin Hogan)
  • Satış sanatı ve pazarlama (Herbert N. Casson)
  • Bilgi Yönetimi (İsmet Barutçugil)
  • 12 pazarlama ustasından pazarlama dersleri (Laura Mazur ve Louella Miles)
  • Kuantum başarı (Sandra Anne Taylor)
Aralarından çok beğendiğim olursa daha sonra bir beğeni post'u yayınlarım.

4 yorum:

  1. hem ucuz hem hızlı ;)

    http://www.ilknokta.com/

    YanıtlaSil
  2. Tamam! Bir dahaki alışverişim ilknokta'dan olucak! Ama ben bir de bir kitabevi kadar sevimli bir tasarım istiyorum. Bu ise amazon.com'da bile yok.

    YanıtlaSil
  3. hacım D&R'ı tavsiye ederim kitabı google'da arattıktan sonra birde D&R'da arat. Hem hepsinden ucuz hem kaliteli iş yapıyolar. Test edildi onaylandı :D http://www.dr.com.tr/Product.aspx?pid=0000000257493&mid=0000000273584

    YanıtlaSil
  4. Daha ucuz değil! Ama en azından kulağa tanıdık gelio! Aklımızda D&R da !!!!

    YanıtlaSil