Bu Blogda Ara

19 Aralık 2010 Pazar

Mörvi sizin için bir e-ticaret sitesini daha test etti ve onayladı: GoJane.com

GoJane.com'u duymamış olmanız gayet doğal.  Ben de bilmiyordum, yengemden öğrendim. Yerleşkesi Amerika fakat uluslararası bir e-ticaret sitesi. Sadece bayan giyim, ayakkabı ve aksesuar satıyor. Giyim ve Aksesuarları geçiyorum fakat ayakkabılara ve altlarında yazan fiyatlara inanamazsınız.
Ben gereken riskleri alarak kendime 1 çizme ve 1 bot istedim. Yaklaşık 1 hafta içinde geldi. Sanırım bu 15 güne kadar uzayabiliyormuş. Ayakkabı numaralarınızın ölçü birimleri farklı 38=7.5 gibi. http://www.birimcevir.com/uluslararasi-ayakkabi-olculeri/uluslararasi-ayakkabi-olculeri.aspx Uluslararası ayakkabı ölçü birimlerinizi bu linkten öğrenebilirsiniz.
Kargo fiyatı alış veriş miktarınıza göre değişiyor. Fiyatlandırma listesi var. Bkz. Aşağıdaki tablo:

Keyifli alış verişler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder