Bu Blogda Ara

31 Aralık 2010 Cuma

Mörvi'nin Yeni Yıl Mesajı

Mörvi'nin Dünyası okuyucuları akıllı tiplerdir. Bilirler ki aralıksız mutlu olmak için 1 yıl çok uzun bir süre. Cidden çok uzun ya! Bir düşüneyim geçen sene bugün ben ne yapıyordum? (30 saniye) Evet buldum! Victoria's Secret defilesi+Proje ödevi(Tonta)+Doritos yeni yıl özel ambalajında cips... Ve bu iki tarihin arasında o kadar fazla şey oldu ki %80'inini hatırlamıyorum. 
Kısaca Mörvi der ki: Bu yeni yılda mutsuz olmaktan korkmayın zaten hatırlamıyorsunuz. Hatırlamanız gereken tek şey tecrübeleriniz. Onları unutmayın. Bu yılda da insanları sevin, onlara güvenin. Muhakkak 2. kez güvenmenizi isteyecek tipler olacaktır. Fakat Mörvi 2.yi isteyip de 3. yü istemeyen birine hiç rastlamadı. =)) Deneyin belki siz rastlarsınız =)) Hatalarınızı yaşınızla kıyaslayın ve kendinize ona göre yüklenin.
ve Nazan hocamın da dediği gibi, Yeniden başlamaktan asla vazgeçmeyin.

Mutlu, sağlıklı ve başarılı bir yıl diliyorum.

4 yorum:

  1. Her şey gönlünce olsun, sağlık mutluluk, huzur ve bol bereketli yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. 2010 zor bir yıldı ama geçti dediğin gibi hacı ottoman 2011 galiba bizlerin yılı olacak parola belli çok çalışmak ;) o zaman ne diyelim şa şa şa hareketiyle beraber sanada mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  3. sen ne anlarsınkı şanstan bıde gelıp yorum yapıosun sana şans verenlerı unutma yalvardıgın gunlerı hatrlıorum bence ders verecegıne bıraz gerceklerı hatrları gecmısını unutma

    YanıtlaSil